Nyitóoldal

Cikkek

Flumino Groundbait, ahogy én használom

2013.04.23

Lehet máshogyan használni a bevált goundbaitet? A válasz: lehet. Kiderül ebből a kis írásból.

Valamit mindig változtass!

2012.10.08

Egy kis csemege, pontynak, halnak, embernek, avagy főzzünk valami finomat!sbs.jpg

Maconka újratöltve

2012.06.10

Már a tavalyi itt létünk alatt, tudtuk, hogy ide visszajövünk az idén. Pont úgy jött ki a lépés, hogy az időpont és a hely 1.jpgis megegyezett a tavalyival. Szerettünk volna jobban szerepelni az idén, bár a tavalyi itt létünk alatt sem vallotunk szégyent.

Csalikról...

2012.05.14

Sokan sok félét mondanak a bojlikról, hogy miért éppen az jó és miért nem a másik. A tapasztalatok pedig nemsolubile-20planetvb.jpg mindig fedik a valóságot. Sok kérdés merül fel, hogy akkor milyen bojlival érdemes neki vágni egy-egy horgászatnak.

Szezon nyitó pontyozás

2012.03.26

Megejtettük az idei első pontyozásunkat Tereskén és szép eredményt értünk el. A horgászatról készült beszámolót el olvashatjátok az SBS Baits oldalán:

IV. Viktor Kupa Tereske 2011.09.02-03

2011.09.01

Negyedik alkalommal kerül megrendezésre Tereskén a Viktor kupa, rendszerint szeptember első cimke1.jpghétvégéjén. A nagy izgalommal várt versenyre sokan kilátogattak és szép fogások is akadtak.

Merenye, Baranya gyöngyszeme!!!

2011.08.28

Ki ne akarna nagy halat fogni, pláne ha pontyról van szó. Ezért járunk Merenyére, ahol rendszerint 1 hetet töltünk és merenye.jpgmegpróbáljuk jól érezni magunkat. Állásunk a 4/4 volt.

Június, Maconka, Rekord tó, rekordok…

2011.07.03

Elöljáróban csak annyit, hogy nem számítottunk sok mindenre pl.: - hogy első nap nem fogunk számunkra értékelhető halat; - hogy ennyi fajta halat fogunk;  - hogy számos halfajból megdöntjük saját rekordunkat.maconka.jpg